SKÅÅL !!

UNDERBART VÄDER, jag o bror har sutttit nere vi sjön på bryggan o snackat skit o druckit massa öl i soolen så jävla nice... nu ska jag umgås med gamla arbetskamrater som mamma har här på besök (PARTY ?) då när bror sviker o ska te V-åker, skulle oxå vilja hänga med, dock inte på samma fest men till en annan men blir nog kvar här vilket är bäst annars blir jag väl dyng... LUGNT skare va.. annars dör jag imorrn på jobbet.... jag är ju lixom ingen ungdom längre.... eller ???? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ jag vet, GAMMAL som satan !!   ne en grym kväll kommer det att bli tack vare den där jävla solen... jag ÄLSKAR den... på tal om ÄLSKAR så finns det många men grymt särskilt utvalda individer i mitt liv som jag ÄLSKAR  och ni vet vilka ni är... Ni Är BÄST♥ och betyder GRYMT MYCKE ♥
Ha En bRa Kväll För Det Ska Fanemej JAG Ha !
Ni Andra Kan DRA !!!
BYE ♥

Kommentarer
Postat av: Sophia

Åå jag älskar dig gumman...Du betyder såå sjukt mycket för mig bara så du vet det...Love <3

2010-06-10 @ 23:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback