Trött !

Att man inte ska hinna med någe annat än att jobba är ju lite trist, tur att man har en ledig dag lite här o där, känns jävligt skönt att ha jobb nu för tiden man kan göra mycket mer med mycket mer pengar.. (smart carina) hehe
ne men jobbet flyter på jävligt bra måste jag säga, livet oxå för den delen, visst upp o ner går det ju inget man kan göra åt så det är bara att köra på... snart kommer lille syster hit o ska mysa o sova här, MYCKE trevligt :D ♥

är ledig imorrn, men måste städa o fixa, SUCK... En FET medalj till ALLA arbetande mammor där ute som orkar o hinner med allt... grymt ! för själv är jag jävligt dålig på att fixa o dona när jag jobbar och min sambo är lika dålig, får se hur det går senare i livet då barn o skit kommer in i billden, som det känns nu så är barn INTE någe vi ska ha nu, martin vill ha barn men jag vill gifta mig först så vi får väl se vem som får sin vilja igenom.... alltid lika kul !

folk tycker att gifta sig är stort, men va fan äre o skaffa barn då???
haha ne idioti.... det är speciellt martins teori när jag säger att jag vill gifta mig, kostar pengar o är ett stort steg.
haha aaa för barn kostar ju inte pengar o det är ju inte en stor grej o föda ett barn, en människa till värleden.. nee du den går jag inte på ! vem har starkast vilja, jaa det lär vi får se i framtiden, spännande... eller det kanske inte blir någe.. vem vet !


neee nu ska jag ta mig en cigg o kolla vad fan vi ska äta !? SUCK !

Sen MYYYYYYS, Yyyyyyyyyyyeeeeeeeeyyyyyyy :D ♥

BTW: JAG SAKNAR SOOOOLEN !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback