Utan Tele & Internet !

onsdags o torsdag utan internet o telefon, skapligt surt, ringde till telia och fråga va felet va, nått kabelfel i området då över 300hushåll va berörda, okej okej tråkigt värre. fick tebaka det igår kväll tror jag, så jag hade ganska tråkigt i onsdagskväll då marw va o jobba lite hos Ramona & emil, så jag åkte dit för att umgås med sköningarna, det blev en underbar kväll, med grillat o massa mys ♥

 Igår jobbade jag hela dagen sen tränade jag, tränade för första gången efter knäskadan i tisdags, gick ganska bra men det är ostadigt, fast det största problemet är nog min kondis=sjukt dålig :( så himla surt, jag hatar det !! men det är bara att KÄMPA !

Ikväll blire att åka hem till mamsen som har lite party, lite vin blire men lugnt för jag jobbar lördag & söndag !

Nu ska jag mysa med marw ♥

Bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback