Bebis !

Fick ett fint litet mms igår kväll.
En underbart söt liten bebis hade äntligen ploppat ut !
Ett STORT grattis till Anna & Kristoffer som har blivit föräldrar till en liten prinsessa vid namn Lowa !
All Lycka Till Er !



----------------------------------

Veckan har gått och jobbat lite lagom har man gjort, det är himla skönt att jobba och det går fruktansvärt bra oxå :) Jag är så jävla DUKTIG !

Ikväll ska man bowla & käka tacos med arbetskamraterna, BÄRS blire ju oxå, det ska bli fantastiskt gott och trevligt :)

Imorrn ska vi iväg te Västerås för att kolla in syrran o dannes nya lya sen blire väl lite shopping oxå (IKEA kanske ^^)

Söndag äre tränings match som gäller !

-------------------------

Jag fick ju en sån otroligt bra lön denna månad och lär nog bli bättre nästa ^^ (Skryt?)
hehe iaf, jag o marw har pratat om att köpa en ny bärbar dator, fast vi har en som funkar och en stationär som är kopplad till tvn, men man vill ju unna sig lite nytt, eller ??
haha man är ju bra bortskämd, vi skulle definitift INTE behöva en, men jag tror vi köper en iaf, som en belöning för att man jobbat hårt ^^ Låter bra eller hur !?
HAHA

Ha en bra helg folk !

Bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback