Mys !

Jag kan tala om för er hur jävla mysigt det är o ha alla fem katterna i sängen på morgon kvisten. MYCKET !
Dem små liven brukar inte få vara i sängen pga allt äckligt hår, och jag klagar inte direkt, men ibland äre för himla mysigt att ha dem hos sig när man sover :) Imorse innan marw drog te jobbet frågade han mig om jag ville ha katterna i sovrummet... JAAA !! Han är för snäll ibland min Älskling :) Och katterna tackar ju inte nej till att få komma o mysa i sängen, så där låg jag o snarka medans alla fem låg hos mig o myste, det roliga är ju att dem ska ligga på en, så jag va helt täckt av katter ;) MYS !
När jag vakna till så myste vi lite till, jag kan säga att vi hade ett snutt kalas, ena ligger o snuttar på min nalle, den andra på sin "tumme" och den tredje på den andres päls :) Haha dem är ju för sköööna, ett riktigt snuttar gäng det där !
 





Har inte gjort många släng idag här hemma, bara degat mest i soffan, men det är skönt det med, måste ju ladda batterierna, ska ju jobba 20 timmar i helgen, det är inge jobbigt fysiskt men för psyket äre jobbit, men det ska nog gå fint, jag trivs än så länge :) Skönt att variera jobbandet lite !

Ikväll blire bara MASSA mys hemma med min underbara kärlek, vi ska käka lite Tacos, se nån bra film och nämde jag mysa !? :) 
Måste ju passa på ikväll för i helgen ser vi ju inte varandra så mkt, skööönt ? njaaa lite kanske ;) Hihi !




Ha en bra helg !

Bye




Kommentarer
Postat av: Jenny

På lördag ska jag & Markus till Örebro för lite shoppingm och gå på IKEA. Sen ska vi även till Ellen och Robban en sväng för en liten fika :)

2010-03-23 @ 22:15:44
URL: http://nilssonjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback