Tankar !

Det är mycket jag funderar över, saker som hänt osv.
det är massor jag skulle vilja skriva för att bli av med alla tankar, men det är svårt, så jag skriver bara lite grann för att slippa irritation.

Det hade varit skönt om allt detta hade funkat annorlunda.
eeeh faaaaan jag orkar inte skriva om det för jag blir bara sjukt ledsen, ARG och besviken !
FUCK IT !!


---------------------------
 
Vi pratar om någe annat istället,
 jobbar o jobbar gör jag, men är ledig imorrn och sen ser jag självklart fram emot en helg med 20 timmars jobb, det är NICE :D
Får se vad man ska hitta på imorrn kväll med älskipelski, kanske en bio eller bara en mysigf hemma kväll :)

Fy fan vad jag tycker det är tråkigt just nu och skriva blogg, Usch !


Vi Hörs !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men skriv då? Ibland kan de vara det bästa sättet för att bli av med alla tankar. Man behöver häva ur sig saker ibland!

2010-03-26 @ 12:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback