HAPPY !

Jaha då har man jobb nu då ett tag framöver så man klarar sig, det känns så jävla underbart och jag är superglad. Min första riktiga Anställning :) Jag har ju vetat att det har vart på G ett tag nu men inte riktigt fattat eller brytt mig för det har bara varit rörigt men igår så blev det klart och då blev jag så glad att tårarna kom :)
LIVET ÄR UNDERBART JUST NU !

Nu kan jag stryka ännu en sak ifrån min lista där jag har mina drömmar, har bara fyra saker kvar som jag verkligen vill ska hända här i livet, resten är bara en bonus :)
 FANTASTISKT ♥

--------------------------------------

I fredags va vi o köpte en ny tvättmaskin för den vi hade börjar göra sitt, den ska vi ha kvar för att tvätta martins arbetskläder i o sånt skit, jag tycker det är roligt att det va Marws förslag att vi skulle köpa ny haha för jag har då knappt gnällt någe om den gamla, men jag fick mig en ny och tvättar för första gången med den idag och jag säger bara JÄVLAR vilken grej LITE skillnad mot den gamla så det va fan på tiden o skaffa ny. TACK MARW :)
Vi installerade den igår nere i min tvättstuga och när jag väl är med marw o fixar och donar, jaa då blire ordentligt så vi börja riva o dona där nere o martin bara suckade på mig o skratta o skaka lite på huvet, vi höll på några timmar men FA AN vad bra det blev :) Martin tyckte jag va duktig och det är ju skoj o höra hehe :)

--------------------------------

Jag ska försöka få lite energi till att städa här hemma, men den energin är svårt att få :/
imorrn ska jag te sjukgymnasten med mitt knä, se vad han säger om det !


NEhe, Städa vare... Eller ???
Suck !



Bye
/ HAPPY Ina ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback