Shopping !

Ifredas skulle ju jag o Marw åka o köpa Digitalkamera, men den fanns inte kvar, så vi köpte lite annat smått o gott ^^ Men kameran är på G, fast en nyare modell, vi ska kika på den ikväll (på nätet) o sen välja färg, tyvärr så vill ju Marw inte ha rosa så vi får väl se vem som får sin vilja igenom, jag har en fet känsla om att det är jag som kommer få vika mig, BUT Hey det gör jag så gärna, liiite kul ska väl pöjken få ha oxå ^^


Nu har vi äntligen skaffat snajsigt ljud te den fina skönheten (datorn), så nu njuuuter jag :)


Jag har letat o letat efter en vågtång, men har inte riktigt fått tag i nån, men när jag väl gjorde det för ett halvår sedan så kändes det inte hundra när jag stod o höll i den i affären så jag sket it, men ångrade mig ganska snabbt, så jag har varit på jakt ett tag nu och i fredas hade det precis kommit in en ny modell, man kan ha både stora och små vågor, JA TACK ! Katchiiiing ;)




NÖJD !



/ INA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback