kaka?

fredagenspartaj va riktigt skoj, marw hängde med oxå så det gjorde kvällen extra nice :)

annars i helgen hare inte hänt så mkt, lite mys o så bara, jobbar ganska mycket denna vecka dessutom men det är skönt, på fredag blire bowling och tacos med laget, lördagen ska vi till gustavsvik sen på Älgfest, och söndagen blir nog lugn :) (hoppas jag)

Ska fixa lite här hemma just nu, ringa samtal,städa osv, lite körigt men hoppas på att jag hinner det mesta, börjar jobba fyra, mamma ska skola in mig på hennes avdelning, jag har inte jobbat kväll på evigheter men hon tyckte att jag skulle börja med det och vad gör man inte för mamsen ^^ hehe ne men det kan va skönt att jobba kväll oxå, rulla in lite extra stålar det går ju alltid åt, speciellt med mina och marws planer för framtiden ;) hehe


nehejaha men vi hörs då !

BYE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback