Krämpor & Festligheter !

Har varit dyngsjuk sen i söndags, världens hosta och precis igentäppt i näsan...
Mår lite bättre, men inte mkt.. men det lägger vi åt sidan för ikväll ska jag till Västerås och partaja med ett gäng sköna bönor. Tågbiljetten är köpt så vid fem ska jag och marie åka iväg, vi brudar kommer från alla olika håll så det ska bli kul o träffa alla eftersom man inte ses allt för ofta..
hoppas iaf på en trevlig kväll :)



Sen typ 2månader tebax så har jag haft en skum huvudvärk, så fort jag skakar på huvet så göre skit ont, men bara på ena sidan av skallen, asa läbbigt, men nu går jag hos sjukgymnasten, får lite masage, akupunktur osv, hoppas verkligen att det släpper helt snart, det har blivit lite bättre. men men...

-------------------------------

På söndag så firar jag o marw 5år, helt ortoligt :)
Så vi får se om vi ska hitta på någe skoj i helgen :)

KÄRLEK




Kommentarer
Postat av: Catten

Se, det gick ju bra trots sjukdom:-D

Vart får du akupunktur???

2010-09-10 @ 18:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback