Ta Igen !

jag har mycket att ta igen vad det gäller blogga...
det har hänt så himla mkt den senaste veckan, men jag ska försöka att få med det mesta..
-----------------

fredagen den 3/9 åkte jag iväg till västerås för att partaja lite hos syster, vi va ett gäng brudar som snacka lite skit o drack gott för att sedan gå ut o dansa, blue moon bar !
det va en otroligt roligt och trevlig kväll, tack flickor ♥


     


på lördagen åkte jag o martin till STHLM, vi firade nämligen FEM år ♥
helt otroligt vad tiden går fort när man har roligt, och jag älskar den mannen fruktansvärt mycket !
vi tog in på hotell, myste, gick ut o käka på kvällen, och jag kan ju säga att det va SVIN dyrt, men vi tyckte båda att denna helgen får det kosta va fan som helst för det är ju inte ofta man unnar sig så här. maten va iaf underbar och det va så kul att se skillnaden, man fick ju iaf det man betala för. Sedan tog vi en sväng till skybar och det va ju lite häftigt. sen hem te hotellet för massa mys. på morgonen så såg både jag o marw fram emot frukosten som va så underbart god... sen åkte vi hem.. En Underbar helg med min fina kille ♥



på måndagen va jag med min underbara fia, vi luncha ihop, åkte o hyrde film och bara myste..
sen resten av veckan vare massa mys hos perssons och massa annat...

I fredas åkte jag o marw till västerås för att gå ut o äta med catten o danne, det va en otroligt mysig kväll och god mat ♥
Lördagen åkte jag, marw, maria och barnen till liseberg, en jätte rolig dag ♥
söndagen va lite seg, men på kvällen så gick vi ut o käka med patrik och maria, sen hem för att kolla på film tesammans, mycket mysigt ♥


igår så fick jag massa gjort här hemma, så jävla skönt, på kvällen kom karin hit o myste med mig :)
idag har jag varit hos sjukgymnasten och det börjar bli mycket bättre med mitt huve, åkte o handla efter det !


just nu sitter jag o väntar på att karin ska komma hit, jag ska laga lite mat, sen ska vi göra galna saker här ikväll, men vi får hoppas på att det blir bra :D

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback