Sitt Ner, Stå Upp, ÖNSKA ÖNSKA ÖNSKA !

dagarna bara springer förbi och iväg, synd att man inte tar vara på allt, jag hinner glömma det mesta osv, hinner knappt reagera.. känns rätt trist när man tänker efter... jag läste nyligen att man ska sluta oroa sig för morgondagen, istället ska man njuta av dagen och alla små stunder, för dem kommer aldrig tebax.. deprimerande... inte fan stannar man upp för det utan fortsätter att stressa sig igenom livet..

I mitt liv just nu händer det mycket (inga detaljer), jobbar gör jag fortfarande och har äntligen blivit skapligt frisk efter 4veckors helvete. det är mycket roligt på g framöver oxå :)

jag har skaffat mig en ny hobby.. Pussla, det är grejs dä ^^





ja just vi kom ju tvåa i serien, mkt roligt måste jag säga eftersom vi vart ett helt nytt lag (tummen upp för det), det gjorde vi riktigt bra :) bättre än vissa andra.. HAHA

har vart hos doktorn för att genomgå en astma utredning nu, det ska bli najs så jag blir rätt medicinerad, för det har varit ett rent helvete under förkylningen, inte så jävla kul att vakna på nätterna för att man inte får någon luft, OTÄCKT !

ååååh igår va jag tvungen att SKRAPA RUTAN på min bil när jag skulle till jobbet, INTE OK !
usch det är så trist att sommarn är ett minne blott... men men sånt är la livet !

I Like It !!

Bye !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback