<3

I fredas va jag o min Älskling i Norrköping, vi åkte dit för att titta lite i Bebis affärer. BARA titta vi handlade inget :) Men sen drog vi till köpcentret där vi handla en massa kläder till oss, vi unnar oss aldrig att shoppa loss så vi tyckte det va på tiden, vi båda fick kläder med oss hem så vi var mkt nöjda :D
När vi va klara så åkte vi till O´learys o käka, himla mysigt ställe det där och god mat o fin service :)
Helnöjda båda två efter den dagen/kvällen :)

Lördagen bestod av att dona utomhus vilket vi gör så fort vi får chansen, det är mycket som vi håller på med och vi hoppas vi blir klara snart. Det tar sin lilla tid...

Söndagen jobbade jag delad tur så det blev inget annat gjort än jobb direkt, sista dagen på sommar schemat va det oxå, mkt sorgligt, nu äre bara att återgå till det usla livet som timvikarie.. USCH !

A juste, jag köpte mina allra första Mammabrallor i fredas, guuuud jag har nog aldrig haft på mig ett par skönare (snygga) byxor, mmm mycket nöjd med det köpet :)




Kram Påer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback