Åååh

nu tror jag att jag har gjort hundraelva saker här hemma, skönt att få lite gjort, det börjar dock kännas i ryggen men jag är nöjd med vad jag har gjort så jag kan med gott samvete dega i soffan nu :)


Katterna har ju fått bytt rum, eftersom det blir barnrum i deras gamla, jag kan ju säga att dem har fått det mycket finare o frächare, men alla katter håller nog inte med, vissa av dem gillade inte alls att byta rum men det är väl en vane sak hoppas jag :) det blir nog bra i slutändan, jag är iaf nöjd för detta rum va helt oanvänt innan, det har lixom bara stått o samlat damm så jag är glad att det blir använt :)


Här har vi det nuvarande tomma rummet där allt ska rivas ut och allt ska bli nytt o fint :)
Bebis kommer att få det så bra där sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback