Hallå Där !

Denna helg har man fått njuuuta, I fredags vid lunch åkte Jag, Martin, Maria & Micke iväg, jag och Martin hade inte en blekaste aning om vart vi skulle eller vad vi skulle göra, mycket spännnande :)
Iaf, vi kom till Norrköping och checka in på Grand Hotel, upp på rummet och slängde av sig packningen och sen bytte vi om till badkläder, ner till spa avdelningen och bubbla i jacuzzin, äta lite frukt o bär, dricka juice, sen fick var och en kila iväg för att få massage och fotvård, åååååhhhh så jävla underbart jag njöt som faaan kan jag säga :) efter det så gick vi upp på rummet för att vila lite o sen göra sig fina till middagen, mycket gott o trevligt, en underbar dag/kväll måste jag säga något jag helt klart kommer att göra om :)

Annars då... hmm jo juste barnvagnen jag la upp bild på köpte vi :) jag är mycket nöjd !!
Magen växer så man känner sig lite klumpigare än vanligt, men ja mår superbra har inte så mkt att klaga på alls ;)
Nej men livet rullar på och jag njuter, det enda som jag har att klaga på är att jag inte har så mkt jobb, men jag har ringt till min Far och sagt att han gärna får ringa mig om dem behöver hjälp på hans jobb, bättre att dem ringer från olika håll lite större chans att få mer jobb då :)  

PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback