Målar :D

Idag har jag målat klart panelen och jag är nöjd med resultatet, imorrn efter jobbet ska jag åka o köpa färg till övriga väggen, och jag vet hur jag vill ha det och ifall det ser ut som skit så går det ju alltid att måla om :)
Hoppas jag hinner klart med målandet helst på fredag för då kommer det massa vänner till Marw hit (tror jag) men jag hoppas jag blir klar innan helgen iaf ;) Martin skrattade åt mig så dant igår, grejjen va ju att jag skulle måla våra köksmöbler för dem är lite slitna och det va det enda jag hade tänkt men jag vet inte vad jag fick för knäpp för jag sket fullständigt i möblerna och började med panelen istället som nu har lett till att jag ska måla om i hela köket, så ja han tyckte att jag va liiiite rolig, haha ja ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig ;)

På lördag blire kalas här då vi ska fira Martin som fyllde igår, 26år han blörjar bli en gammal gubbe ;P  Hihi..

Ikväll ska jag jobba 17.30-20.30, fis pass men vad gör man, jo man tar allt man får, jobbar även ons och tors :) Fredag-måndag ska Marw o jag va lediga tillsammans, vi har tagit några sånna ledigheter då vi inte har haft någon semester i år, eller i år vi brukar nästan aldrig ha semester på sommaren, eftersom jag ofta jobbar på sommarn så tycker Martin det är skit att ta semester själv så vi jobbar hellre,  men nästa år blir det ledigt tillsammans med våran lilla bebbe som förhoppningsvis är "ute" hos oss då :D

Nu ska jag väl slappa en stund, och mysa med dem lurviga sakerna här hemma ;)



Puss På Er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback