Mys !

Idag är det min lediga dag, jag o Ziiha sitter/ligger i soffan o myser o bebis är så klart med o sparkar lite, den har inte varit så aktiv i några dagar och jag har haft ont, så då har man varit lite orolig men idag är den i full gång igen <3

idag ska jag försöka få lite gjort här hemma, jag har haft så fruktansvärt ont i ryggen i typ två månader men nu har jag fått övningar jag gör och det är lite bättre så det är bäst att passa på o göra någe här hemma medans jag kan för den senaste tiden har jag bara legat som en fet padda o glott på marw när han har slitit, inge vidare kul men va fan ska man göra när man knappt kan röra sig. men det är fruktansvärt skönt att det börjar bli bättre !

och fint väder har vi oxå, lite tråkigt att man jobbar bara, så man får inte riktigt njuta av det, men men man får ju pengar iaf och det kanske är lite bättre än en  brun kropp ;)

Nehe om man skulle ta någe o käka snart då !


Hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback