Gym !

Igår va jag o marw iväg i gyma, efter det åkte han på möte och jag drog te Ange & Joel en sväng o snacka lite skit, efter det åkte jag o marw o käka, Skräpmat vart det, men det va vi värda för det har vi inte käkat på flera veckor och det är jävligt bra gjort tycker jag :)

Idag har jag fixat lite här hemma så det ser skapligt ut :)
Jag trivs mer o mer när man får pula lite och få ordning på saker o ting, ordning o reda då mår man bäst !

Senare ska jag åka o gyma med marw o mor, sen blir det att åka hem o käka, jag ska nog oxå åka o titta på en klänning som jag ska ha på fredag i sånt fall då det blir party :)

nu äre bara att vänta på att klockan ska gå så man får åka iväg snart, det är så segt att bara sitta hemma o dega, önskar att jag hade ett fast jobb så man slapp oroa sig hela tiden, ekonomiskt så klarar vi oss fint med eller utan jobb för min del men det är bara så trist att sitta o vänta och hoppas på att få jobba, som timvikarie har man fan jour hela jävla tin, man kan inte planera ett skit.. men det är väl den vägen man måste gå...


Hare fint!
Bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback