Njuuuter Av Livet !

Idag har jag varit med min underbara vän Fia, vi har bara myst heeela dan och kollat film osv, vi kolla på "i rymden finns inga känslor", Underbar film måste jag säga jag tyckte det va jätte bra :)



Just nu sitter jag o väntar på min man som är o jobbar, jag är hungrig och maria vill att jag ska komma över, det blir mycke på ängång men jag hoppas marw tar med sig mat hem som vi kan äta hos Maris så ordnar sig allt :) Det blir att glo på Melodifestivalen ikväll och mysa med några av medlemmarna i min underbara familj...

Jag Älskar verkligen folket som är en del av mitt liv just nu, alla är så fina och man kan va sig själv och man kan skratta o ha roligt... Aaah underbart !


Imorrn ska vi till västerås på födelsedagsfirande, det ska bli skoj att träffa ännumera familjemedlemmar :)

Ha en bra helg alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback