Allt faller på sin plats !

Nu kan jag säga att mitt liv är komplett, jag har haft mål här i livet och i fredags så kunde jag pricka av den sista, Jag har nu fått (ÄNTLIGEN) ett vik i 2månader (först och främst) som kan leda till fast anställning, det är bara 50% men jag är super glad, det är på den avdelningen jag trivs bäst på, underbara jobbarkompisar :D Att vara garanterad 50% är ju skit skönt, sen äre bara att jobba upp dem andra procenten genom timvik, hur bra som helst, jag är super LYCKLIG


Nu har jag gått in i Vecka 25, i fredas va jag (Martin va oxå med) på MVC och tog masssa blodprover och allt såg så bra ut :) Min barnmoska mätte mitt FS-mått som låg på 24, helt normalt :) sen fick vi lyssna på Bebisens lilla hjärta som slog 146slag/min, underbart att höra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback