Härlig Helg !

I fredas åkte jag & Marw till Catten & Danne i Västerås för att gå ut o käka och sedan glo på film & mysa, en underbar kväll med fantastiskt go mat och härligt sällskap :) vi sov kvar för att sedan åka till Torshälla med Catten som skulle spela boll, Marw åkte vidare till E-tuna medans jag va kvar o kollla på matchen, brudarna vann så det va härligt för dem, Marw & Niklas kom sedan o hämta mig o sis. Vi drog till E-tuna igen för att få i oss någe att äta. GOTT ! Sen åkte vi till K-holm för att släppa av Catten och sedan åkte jag & Marw vidare för att handla lite skit. Direkt när vi kom hem vare bara att piffa till sig lite och sen dra över till Maria & Micke, Micke fyller nämligen så vi gick dit på lite mat och fint sällskap, återigen en underbar kväll. Jag mitt lilla ollon va super trött vid åtta (eftersom jag inte hunnit sova "middag") vilket jag verkligen behöver för att kunna va social om kvällarna :) så vid 22.oo låg jag o marw i sängen, SKÖNT !

Idag håller vi på o donar här hemma, Marw fixar så att vi ÄNTLIGEN får TVkanaler i sovrummet igen och jag håller på att rensa bort allt som står i våra förnster för i veckan får vi förhoppningsvis våra nya fönster, det kommer blir så jävla bra har jag en känsla av :)

Jaha i fredas va det även EXAKT 3 månader kvar tills lilla bebis är beräknad att titta ut (men självklart hoppas vi att h*n behagar att titta ut i januari), jag längtar massor och hoppas tiden går fort nu :)

Annars så rullar livet på, med jobb osv,



Ja vi är så jävla fina ;)

BTW, nu ska jag börja med mitt pusslande igen, ett riktigt nöje när hösten är på G & ett bra sätt att koppla av :)
Nehe nu ska jag gå o fixa Lunch till oss.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback