Ledig !

Började mitt schema i måndags och gick hem med VÄRLDENS värk, jag undrar om det är foglossning? vet ju inte hur det känns så det är svårt att veta, men jag har beställt ett bälte och hoppas det kommer innan helgen då det är mega pass att se fram emot :) IAF jag trivs så jävla bra och vill verkligen ha den tjänsten sen, hoppas att farbrorn där uppe i det blå är med mig den gången oxå :) men nu ska jag njuta av mina 8veckor där sen ska jag gå hem o njuta av att vara fet !

Idag är jag ledig och ska åka in te stan och handla lite sen funderar jag på att baka  :)

Ikväll ska jag njuta av Martins sällskap, för den senaste tiden har vi bara sovit med varandra, jag jobbar kväll o han har möten osv, så vi träffas inte så ofta :( men vet ni vad, jag tror det är JÄVLIGT nyttigt att vara ifrån varandra lite för shit vad man saknar sin andra halva då... KÄRLEK ♥

Nehe göra mig redo sen åka in te stan !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback