Sjukt sällskapssugen !

Usch så trist det är att bara sitta hemma, vill verkligen att nån ska komma hit o sitta med mig i min sköna soffa, men som det verkar så får jag nöja mig med mina små lurviga vänner :) Fast bror pratade om att han kanske skulle komma o göra mig sällis, så det hoppas jag på :)
Har nyss bakat färdig, parfait & moccarutor, det kommer att sitta fint ikväll ;)

Jag brukar inte baka och det fick jag höra häromdan av min kära kille, men jag ÄLSKAR bakverk kanske inte att göra men att smälla i mig, så jag tycker inte att det finns nån anledning att ha massa gott hemma i kyl,frys,skafferi, då skulle jag va dubbelt så fet som jag är nu och det känns inte ok. men ibland kan man väl baka lite men det händer typ 2ggr/år ;)

Fan va jag garva åt den här killen igår när vi kolla på Idol
 skön snubbe & en bra låt :)
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback